Kennismaken

Tussenschoolse opvang

IMG_7795

Leerlingen van De Rieburch kunnen gebruik maken van de tso. Om je kind aan te melden voor het overblijven in het nieuwe jaar moet je je eerst eenmalig registreren. Doe dit zo snel mogelijk, dan kun je daarna je kind aanmelden voor het overblijven. Aanmelden kan via hier.

De kosten voor het overblijven zijn € 3,- per kind per keer.

Let u erop dat u tijdig zelf uw kind aanmeldt voor de TSO (uiterlijk voor 10.00u van de dag dat er overgebleven wordt), zo weten wij welke leerlingen wij kunnen verwachten. Vanaf 1 maart zijn de administratiekosten voor het te laat aan- en/of afmelden €0,50 per keer.

Voor vragen kunt u terecht bij de helpdesk van TSOpro. Mocht u daar uw vraag niet beantwoord krijgen dan kunt u contact opnemen met Nicole Fidom, 0166-662498 of via het mailadres van de TSO: derieburch@tsopro.nl